VIOL ceramics - nejčastější dotazy

E-shop je vyprodaný, kdy bude možnost zakoupit si výrobky?

Na výrobu jsem sama a věnuji se jí současně se svým hlavním zaměstnáním, kterým je tetování. Proto výrobků nikdy nebude velké množství a může se stát, že Vám nebudu zrovna moci nic nabídnout. Aktuální dění z mé dílny můžete sledovat na mém instagramu, kde informuji i o doskladnění nových kousků.

Je možné si výrobky osobně prohlédnout a nebo osobně vyzvednout objednávku?

Bohužel v současné době tato možnost není.

Jsou glazury "foodsafe" - zdravotně nezávadné a vhodné pro užitkovou keramiku?

Ano, všechny mé hlíny i glazury jsou zdravotně nezávadné.

Je možné si nechat vyrobit výrobek na zakázku?

Pokud byste měli zájem o celou sadu výrobků, nebojte se mě kontaktovat přes email violceramics@gmail.com a společně můžeme probrat možnosti. Po jednotlivých kusech ale na zakázku bohužel nevyrábím.

Jaký typ dopravy nabízíte?

Pro dopravu využívám společnosti Zásilkovna. Můžete si vybrat mezi službami Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna domů nebo Z-box. Objednávku se snažím odesílat co nejdříve po přijetí platby. Protože jsem ale na výrobu, balení, správu eshopu i odesílání objednávek sama, může její odeslání trvat déle než u velkých eshopů. Nejpozději do sedmi dní ale bude Váš balíček na cestě.

Jak můžu za svoji objednávku zaplatit?

Momentálně je možná pouze platba přes bankovní převod. Bankovní údaje pro platbu Vám přijdou společně s potvrzením objednávky.